Minun keittiöni

Muutin noin kaksi viikkoa sitten Keravalle poikaystäväni ja hänen kämppiksensä kanssa samaan asuntoon opiskelujen perässä. Pääsin opiskelemaan Keudan ammattiopistoon talouskouluun Järvenpäähän. Koulutus kestää 5kk ja opintoihin kuuluu kaikkea hauskan hyödyllistä kotitalouspuuhailua, kokkailusta tekstiilihuoltoon ja sisustukseen. Muutto ”omilleni” tapahtui päivän varoitusajalla, joten alan vasta nyt asettua kodiksi. Poikien ollessa vielä armeijassa vielä noin kuukauden, olen saanut kokeilla yksinasumista kaikessa rauhassa. Ja olen nauttinut siitä täysin siemauksin! Talon tärkein paikka minulle on luonnollisesti keittiö, joka onkin tässä asunnossa ihanan valoisa ja siisti. Myös oma astiastoni, mustavalkoinen Taika-sarja, sopii ihanasti yhteen poikaystäväni ja hänen kämppiksensä upeisiin astioihin. Keittiön seinä sai koristuksekseen kortti-kokoelmani. Toivottavasti pojat kelpuuttavat sen. 🙂 Täällä minä sitten aina kokkailen!

– Essi

